Mystery shoppers anmeldelse af BAHNE i Aalborg

Denne gang gik turen til BAHNE i Aalborg, hvor de har en butik i Nørregade. BAHNE i Nørregade er en butik kun med tøj og tilbehør, kontra den de har i city syd, hvor der også er boliginteriør. Jeg har tidligere lavet en anmeldelse af Deres butik i city syd, kunne derfor være meget sjovt og lave en pardan til denne oplevelse.

serviceoplevelse

Jeg kommer ind i BAHNE, jeg bliver hurtigt hilst på med et “hej” da ekspedienten står og ligger tøj sammen lige inden for døren. Efter “hej” kommer der ikke nogle opfølgning, så jeg forsætter min vej på egen hånd i butikken. Men om ikke andet har hun nu bemærket, der er en kunde til stede. Jeg går i gang med og blive fristet, af de nyheder der er ved og indfinde sig i butikken. 

Jeg får fundet lidt forskelligt, hvor jeg går i prøverummet. Må erkende figuren er blevet møbleret rundt, skal derfor have fundet anden størrelse. Jeg kigger efter ekspedienten, hun går og rette af efter mig, så alt igen hænger pænt.

  1. Hun ved der er en kunde i butikken.
  2. Jeg er den eneste kunde.
  3. BAHNE er ikke større end, hun ikke kan have overblik.

Jeg går derfor ud af prøverummet, for og servicere mig selv, allerede her er jeg irriteret og ved uanset om, jeg passer næste størrelse vil jeg ikke ligge mine penge her. Da jeg leder efter størrelsen, kommer jeg forbi endnu en ekspedient, som står og damper tøj, hun siger også “hej” og forsætter derefter arbejdet med og dampe tøj.

Så jeg konstanter nu, jeg er eneste kunde, der er to ekspedienter tilstede, hvor begge overser mine købs signaler.

Jeg forlader prøverummet og efterfølgende BAHNE, uden jeg har bidraget til dagens omsætning. Det var svært for mig ikke og kommenter på den manglende service, det er netop ekspedienten, der for mig repræsentere min oplevelse og butikken jeg har valgt og besøger. Alt står og falder for den oplevelse jeg får.

 

Hvordan fremstår butikken

BAHNE fremstår spændende, inspirerende med valg af opsætningen af tøjet, sko og tilbehør.

Langs væggene er der hæng med tøj, hvor der er er lavet enkelt fronthæng. Hvilket jeg er stor tilhænger af, måden og bryde de lange hæng på, skaber inspiration. På den ene væg er der lavet spejlvæg hvor der er opstilling af sko, det giver et godt break med de ellers hvide vægge.

Man må forvente i udsalgstiden, butikken måske ikke fremstår optimalt, da den er delt i henholdsvis de nye varer og udsalgsvare.

Der er borde i butikken der er fyldt med diverse tilbehør, for mig virkede de rodet og uinspirerende. Jeg blev derfor ikke fristet til og se hvad der var og byde på.

Salg afhænger af kundens oplevelse. Derfor er det rigtig vigtigt, hvordan BAHNE ser ud, er indrettet og generelt føles – alt skal stå helt skarpt og passe perfekt til de designs der indgår i konceptet.

Udvalget af designs kunne jeg nemt blive fristet af, men da det ikke stemmer overens med det service niveau, jeg blev eller ikke blev præsenteret for, går handelen til en anden heldig vinder.

 

 

FØLG MIG OGSÅ PÅ INSTAGRAM

 

Indlæg du også vil syntes om

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *