Hvorfor service er så vigtig

Kender I ikke det, når fristelser hele tiden dukker op. Mit mål var og have en tøj fri mdr.

Men når jeg blev ved med og se billeder af T-shirt fra Sofie Schnoor pop op hele tiden, måtte jeg bryde mit løfte. Når det gælder tøj, har jeg ikke det der ligner sund fornuft, og kan hurtigt overtale mig selv til, at jeg ikke kan leve uden.

Kan godt lide og handle lokalt, tog derfor til butikken Blossom i Nibe. Jeg har ofte besøgt butikken, men er kørt igen, da jeg ikke blevet tilbudt hjælp. Det er et krav fra mig, når jeg træder ind i en butik, de viser mig interesse. Derfor dejligt og opleve, at de henvendte sig og viste interesse.

Desværre var T-shirten udsolgt, de var venlige og ville skrive mig op, til den kom hjem igen. Da de nu udviste mig service, gjorde det også jeg, havde lyst til og blive i butikken og lade mig inspirere.

Derfor blev det også til noget mere end T-shirt. Solen skinnede og jeg lod mig friste af de nye farver. Y.A.S laver nogle gode styls, hvor pris og kvalitet hænger godt sammen. Når jeg kaster mig ud i nye farver, er det vigtig for mig og købe i sæt, så jeg har noget der passer sammen. I dette tilfælde blev det til et par bukser, hvor jeg kan bruge de tre meget forskellige overdel til.

H2O kender jeg for deres klassiske “badetøfler” må sige der er sket en hel del. De er da for fede, de røde sandaler. Dog syntes jeg kr. 1200,- er lige i overkanten for mit budget(desværre) ville ellers elske dem.

Fordi de henvendte sig til mig og udviste service, fik jeg købt noget mere end en T-shirt. Det er derfor vigtig og huske på kunderne er altid det primær, alt andet er sekundært. Tænk hvor meget tabt indtjening der går ud af døren igen, fordi personale ikke tager sig tiden til og sige velkommen.

 

 

Indlæg du også vil syntes om

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *