Butiksanmeldelse Vero Moda i Friis kunne være en bedre oplevelse

Jeg har vært en tur i Friis shopping center i Aalborg. Et center der er under stor opbyggelsen, grundet Magasin senere på året vil blive en del af Friis. Jeg var selv med fra start da centeret åbnede, hvor jeg var butikschef i Saint tropez.

Butikken jeg besøgte var Vero Moda, desværre er vi lang fra, at opnå det fulde antal stiletter.

Service

Da jeg kommer ind i butikken, er jeg “alene” hjemme. Der er ikke kunder eller en ekspedient i syne. Efter noget tid kommer der en kunde ud fra prøverummet, tænkte der måske var en ekspedient på lager og finde vare til kunden.

Efter 2 min og 11 sekunder kommer der en ekspedient frem. Det mest naturlige med to kunde i butikken, vil være og vise interesse og se om hun kunne være behjælpelig, her tog jeg fejl. Hun gik op bag disken, er faktisk i tvivl om, om hun så der var kunder, eftersom hun ikke engang lod en bemærkning med Hej falde.

Os to kunder der var forlod butikken, uden køb, derfor ingen indtjening fra os. For den oplevelse vil det ikke være muligt og opnå nogle form for point.

Butikkens udvalg

Da det er en koncept butik, er det kun deres eget mærker vero moda og y.a.s der er og finde i butikken. Af udvalg er der rig mulighed for og blive klædt på til enhver lejlighed. Personligt er jeg blevet helt vild med y.a.s repræsentere virkelige flotte design, hvor det er muligt og springe ud i noget nyt. Kan godt lide og lege med mix af de forskellige stilarter. På billede kan I se, hvordan det er påtænkt med et råt look af jakke til en let kjole.

Det har en pris, hvor de fleste kan være med.

Hvordan fremstår butikken

Butikken er dejlig lys og komme ind i. Der er godt med plads til og komme rundt. Kunne godt have ønsket lidt flere vare, der ikke meget på deres hæng. Kan godt lide, at basis varen er samlet et sted, det gøre det nemt at gå til, også for ekspedienten og lave et hurtigt mere salg, ved at præsentere en top eller hvad det måtte være.

Deres oplæg var lavet i farver, hvilket gør det overskueligt og match tøjet, specielt hvis der ikke er en ekspedient til og hjælpe. Det var hæng så jeg ville tænke i sæt, på den måde det var præsenteret med en del fronthæng.

Havde ønsket at ekspedienten, havde udført hendes arbejdsopgave og være vejleder for kunderne. Kan godt tænke: Om leder er god nok til og involvere medarbejder i betydningen af budget og hvad det kræver, at drive en butik. Hvis medarbejder er bekendt med denne viden, burde det være en naturlige løst der gør de vil medvirke til og tjenes penge.

Indlæg du også vil syntes om

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *