Butiks anmeldelse Bruno Sørensen i Nibe

 

 

 

Oplevede i går den mest professionelle service i butikken Bruno Sørensen, Nibe. Jeg drømmer om et rundt spisebord, derfor et besøg i boligbutikken.

God kundeservice er ikke noget, man oplever mange steder. Standard kundeservice er derimod noget, du møder massere af steder, men ikke her. Fra jeg træder ind i butikken bliver jeg mødt af Bruno og budt velkommen.

Som med så meget andet inden for salg og forretning, handler det om at skille sig ud og gøre noget over gennemsnittet. Det handler altså ikke bare om at tilbyde kundeservice, men snarer god kundeservice. God kundeservice starter fra præsentationen.

Forstå dine kunder og deres behov

Oplevelsen af og blive tager seriøst, ved at stille gode spørgsmål og oprigtig interesse for mit behov. I stedet for kun at foreslå én løsning, blev jeg præsenteret for flere valgmuligheder, hvilket giver mig følelsen af medbestemmelse, og det er rart som kunde. Dette er en ekstra service, som skabe kundeloyalitet.

Hvis der først og fremmest ydes en god kundeservice, øger butikken samtidigt chancen for, at kunderne enten køber mere eller handler hos dem igen.

Behovsafdækningen kommer også ind på mit søgende efter nyt hus, denne gang går jeg all in med hensyn til indretning og det rette valg, mit næste hus skal ikke være en mellem station, men et sted jeg høre til. Jeg vil derfor gerne investere i en evt. rådgiver til indretningen, hvilket også er en hjælp jeg kan få ved Bruno Sørensen, han har en der kommer ud, hvis jeg bestiller møblerne ved ham, mener jeg det var uden beregning.

Glæder mig til næste step, bestilling af rundt spisebord, da jeg ikke er bange for farver bliver det en kombination af træ med en grøn overflade.

En butik med et godt udvalg og service helt i top, den bedste anbefaling herfra.

 

 

 

 

Indlæg du også vil syntes om

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *