Butiksanmeldelse af Message i Aalborg Storcenter

Den røde tråd mellem butikkens udvalg og som den fremstår, stemmer ikke overens med servicen der opleves.

 

Service

Jeg er i butikken i 11 min inden ekspedienten får set op fra kasserne, hvor hun pænt siger hej. Efterfølgende forsætter hun med og pakke ud. Jeg notere mig der er to prøverum med kunder, hvor den ene tager tøj på igen, for selv og gå ud og finde en anden størrelse.

Jeg forsætter runden i butikken gå op omkring kassen, for og se om ekspedienten fanger min købssignaler og vil tilbyde mig hjælp. Hun fanger ikke min interesse, jeg udvælger selv nogle styls og går i prøverummet.

Ved og gå i prøverummet sender jeg endnu et købssignal. Desværre er min oplevelse her også skuffende, jeg ville ønske hun havde henvendt sig, for og høre om størrelsen passede eller ville forslå alternativer.

På service må jeg nøjes med en stillet.

 

Butikkens udvalg

Jeg bliver hurtigt fristet, da jeg træder ind i butikken. Blandt mærker finder jeg:

Lee, Moves, Dahrling, GlobalFUNK og deres eget MbyM der er flere mærker og finde. Det er et godt bredt udvalg, hvor der er priser i flere niveau, så der er lidt for enhver smag.

Hvordan fremstår butikken

Butikken fremstår rå, men også hyggeligt, da den bagerst del af butikken er kombineret med træt. Varen er præsenteret pænt med en del fronthæng, hvilke jeg absolut er tilhænger af. Det er nemt og danne sig et overblik over de kombinations muligheder der er og kan se, hvordan de kan kombineres med forskellige styls.

Der var pæne oplæg på podierne i butikken, samt der var tilpas med tøj som var præsenteret på stativerne og på fronthæng.

Prøverum var placeret tæt ved kassen, hvor det er muligt for ekspedienten, at holde øje med om kunderne ønsker hjælp. Da jeg kom i prøverummet, skulle jeg selv tømme det fra tidligere kunde.

Overordnet

Ser jeg bort fra prøverummene, var butikken pæn og ryddeligt.

Om jeg igen ville besøge butikken? Når jeg gå ind i en butik, vil jeg hilses på med det samme, så jeg ved ekspedienten er opmærksom på mig. Jeg kommer for og vil ligge omsætning i butikken, hvis servicen udebliver vil jeg ikke bidrage med køb. Skal jeg alligevel ekspederer mig selv, have jeg valgt og web shoppe.

Jeg savnede som kunde og få opmærksomheden, specielt i prøverummet. For jeg igen skal besøge butikken, skal service niveauet op på min. 4 stiletter. Taget i betragtning, kunderne altid er det primær i en butik.

Indlæg du også vil syntes om