Anmeldelse af B.YOUNG i Aars

Dejlig oplevelse, lækker stil – en anelse mere opmærksomhed på kunderne

Service  

Jeg blev hurtigt tilbudt hjælp, 22 sekunder efter jeg var trådt ind i butikken. Ekspedienten stod oppe ved kassen og var ved og pakke vare ud. Der var et stykke hen til døren så i stedet for højlydt gennem butikken og tilbyde hjælp, havde det vært et ønske hun tog sig tid til og komme mig i møde. Som kunde havde det virket mere oprigtigt, at hun faktisk var interesseret i og tilbyde sin hjælp.

Jeg fik udvalgt mig nogle sæt tøj, for og gå i prøverummet. Jeg var ladt til mig selv i prøverummet, desværre ikke nogle ekspedient der viste interesse. Måtte derfor selv ud for og finde anden størrelse, når man ikke vil tage sig tiden til og hjælpe mig, taber jeg interessen for butikken. Da jeg gik ud fra prøverummet og hen mod døren, først der henvendte ekspedienten sig igen. Det vil sig hun forsat stod bag kassen, og spurgte om der ikke var noget der passede. Det er alt for sent og spørge ind til mig igen.

Det er svært og få kunderne i prøverummet igen, når man først har fået tøj på og er på vej ud af butikken. Det kræver virkelig en god overtalelsesevne, for og overbevise kunden hun igen skal prøve tøj. Det er derfor vigtigt og fange kunderne når de er modtagelige.

Jeg var i butikken i 16 min.

Butikkens udvalg

Der var mærke fra bla.:

Saint tropez, ICHI, B-Young, Vila & Object. Der er til en bred målgruppe, hvor der er rig mulighed for og finde masser af inspiration til garderoben.

 

Hvordan fremstår butikken 

Det var virkelig en god oplevelse og komme ind i butikken. Den var stor og masser af farver tonede frem på stativerne. Blev helt i godt humør af og se, hvordan varen var præsenteret. Der var lavet mange forskellige oplæg, en del front hæng, som er min favorit, det giver et hurtigt overblik over kombinations muligheder.

Farve opdelingen skabte et roligt overblik, trods de mange farver.

Det handler om den oplevelse, jeg havde af servicen. Vel at mærke den service, jeg ikke skulle betale ekstra for hvis den havde vært til stede, havde de fået en ny kunde i biksen. Husk derfor betydningen af, hvor vigtigt det altid er og vise interesse for kunden. Det er kun kunden der kan bidrage til fremtidige vækst.

 

 

 

Indlæg du også vil syntes om

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *